Skip to main content

HR Template - Checkout Now!

HR Template - Checkout Now!
HRD SOP. Employee Handbook. HR Letters. HR Forms. DIY in 24 hours

OGOShop - Platfom E-Commerce produk muslim dengan sistem cashback terbaru 2020


 https://usahawanmall.com/intojannahcentre

Daftar FREE KLIK
https://usahawanmall.com/intojannahcentre

Join group KLIK                                                          
https://chat.whatsapp.com/DgMqp6TuPQqFHv9dNSOcQp
























https://www.sinarharian.com.my/article/59362/EDISI/Kelantan/100000-usahawan-disasar-sertai-OGOShop  

Datuk Che Abdullah Mat Nawi (empat dari kanan) memegang plak khas ketika melakukan perasmian Majlis Pra-Pelancaran OGOShop di sini.

100,000 usahawan disasar sertai OGOShop
SITI FATIHAH AWANG | | 27 November 2019

KOTA BHARU - Berkonsepkan e-dagang serta rangkaian peruncitan, OGOShop.my merupakan salah satu platform perdagangan usahawan muslim dan produk 'halalan toyyiban' yang dilancarkan di seluruh negara pada 1 Januari depan.

Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif SGi Global Ventures, Norfasham Matsugi berkata, platform yang menggabungkan dua medium tersebut dibangunkan oleh SGi Global Ventures (SGi Global Ventures) Sdn Bhd yang merupakan syarikat milik penuh bumiputera.

“Dalam tempoh dua tahun pertama pelancaran OGOShop.my, kita menyasarkan penyertaan 100,000 usahawan industri kecil dan sederhana (IKS) tempatan.

"OGOShop adalah sebuah gedung yang membantu memasarkan produk halal keluaran usahawan IKS secara digital dan secara rangkaian kedai runcit di seluruh negara dengan sistematik.

"Aplikasi ini dijadual beroperasi pada 1 Januari 2020 dan bermula tarikh itu, segala pembelian produk atau perkhidmatan menerusi OGOShop boleh diakses pelanggan dari seluruh dunia," katanya dalam sidang akhbar selepas Pra-pelancaran Ogoshop di sini.

Majlis disempurnakan oleh Ahli Parlimen Tumpat, Datuk Che Abdullah Mat Nawi yang mewakili Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakob.

Turut hadir Penasihat Diraja OGOShop.My, Datuk Tunku Iskandar Dzulkarnain Tunku Ismail dan Presiden Persatuan Pengguna lslam Kelantan (PPIK), Datuk Seri Dr Mohd Fared Abdul Ghani.

Menurutnya, produk yang tidak sesuai dihantar secara pos seperti beras dan gula akan dijual melalui rangkaian kedai runcit OGOMart yang akan dilantik nanti secara berperingkat.

Beliau berkata, OGOShop juga menggunapakai polisi yang diadaptasi daripada prinsip perkongsian rezeki sebagaimana terdapat dalam mekanisme hibah atau lebih dikenali dengan nama 'cash back'.

"Setiap keuntungan diperolehi terutama transaksi daripada pembekal akan disalurkan semula kepada semua pihak sama ada pengguna, komuniti usahawan, serta stokis rangkaian peruncitan OGOMart," katanya.

Manual OGOShop https://documentcloud.adobe.com/link/track?uri=urn%3Aaaid%3Ascds%3AUS%3A0eb58cf7-56d0-453e-b71b-fb758cc1e98f

Daftar FREE KLIK
https://usahawanmall.com/intojannahcentre

Join group KLIK                                                          
https://chat.whatsapp.com/DgMqp6TuPQqFHv9dNSOcQp




Comments

Popular posts from this blog

Coway Bangkit Bantu Rakyat Malaysia Melandaikan Lengkuk Kes Covid-19

 Coway Bangkit Bantu Rakyat Malaysia melandaikan lengkuk kes Covid-19 Kes Covid-19 masih berlegar-legar di angka 20,000 kes setiap hari. Melihat kesedihan yang dikongsikan oleh orang-orang yang kehilangan orang tersayang, sudah pasti kita inginkan satu ikhtiar lain selain dari SOP penjarakan sosial sahaja. Klik link ini untuk berhubung dengan kami  https://linktr.ee/JuneAmdan Atau terus sahaja ke Coway Mall untuk checkout  https://emall.coway.com.my/?agentcode=641449 Kredit kepada owner Tik Tok  bagi video di atas. Klik link ini untuk berhubung dengan kami  https://linktr.ee/JuneAmdan Atau terus sahaja ke Coway Mall untuk checkout  https://emall.coway.com.my/?agentcode=641449 Wabak Covid-19, tersebar melalui jangkitan udara. Malah varian-varian terbaru lebih ganas kerana dengan pantas varian-varian ini hidup di dalam hidung manusia dan masuk ke dalam paru-paru, membina perumah baru dan merosakkan organ-organ dalaman manusia. DAHULU *  Kematian dari orang-orang yang tidak kita ketahui.

HR Template Malaysia / Human Resource Department's SOP

HR Template Malaysia / Human Resource Department's SOP  HR Template Tutorial   Assalamualaikum Wrt / salam sejahtera sahabat sekalian. Memandangkan blog ini mengkhusus dalam pembangunan bisnes, sudah pasti sebuah bisnes yang bagus mempunyai sebuah sistem pengurusan sumber manusia untuk menguruskan kakitangan yang menjadi aset kepada bisnes kita walaupun kita mempunyai minima 2 orang kakitangan. Saya kongsikan di sini pakej lengkap Standard Operating Procedures untuk mengurus staff  syarikat. SOP ini telah melalui beberapa pemeriksaan dan lulus ISO9001:2000 Apa yang penting dengan ISO9001. Baca di sini.   Saya pernah ditugaskan untuk membangunkan Jabatan Sumber Manusia anak syarikat Proton bermula syarikat 'pecah tanah' sehinggalah mempunyai hampir 1000 orang staff pada ketika itu. SOP inilah juga yang saya gunakan sebagai lampiran untuk projek2 bersekala besar untuk syarikat. Semua klien kami berpuas hati dan mereka melihat sendiri staff2 kam